ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار داشت: روز شنبه تیم ملی والیبال ایران برای برپایی اردو قبل از مسابقات انتخابی جهانی وارد اردبیل می شود که بهترین شرایط و امکانات برای تمرینات تیم ملی محیا شده است.

بهتاج تصریح کرد: سالن شهر سرعین، سالن شهید آسمانی و ورزشگاه رضازاده اردبیل برای تمرینات تیمهای ملی حاضر در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه ضمن تشکر از عوامل هتل لاله سرعین بیان داشت: طبق پروتکل جهانی والیبال تمامی تیمها باید در یک مکان اسکان یابند که از همین رو هتل لاله سرعین برای میزبانی از تیمها آماده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با میزبانی مناسب این دوره از مسابقات و با حضور پرشور مردم و حمایت آنان از تیم ملی والیبال شاهد راهیابی تیم ملی کشورمان به مسابقات جهانی باشیم.

وی گفت: با استاندارد سازی سالن های ورزشی اردبیل امیدواریم بتوانیم مشترکا با شهر تبریز امتیاز میزبانی مسابقات آسیایی فوتسال را کسب کنیم.

بهتاج با اشاره به میزبانی اردبیل از مسابقات المپیاد ورزشی شمالغرب بیان داشت: ورزشکاران جهت شرکت در این مسابقات ۲۵ مرداد ماه وارد اردبیل خواهند شد.

این مقام مسوول گفت: همزمان با ۱۷ شهریور همایش سراسری پیاده روی دور دریاچه شورابیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زیرساخت های ورزشی موجود در استان گفت: قوانین دست و پاگیر اداری مانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان شده است اما رایزنی هایی را با سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت ایجاد هتل ورزشی و دیگر زیرساخت های ورزشی انجام داده ایم که امیدواریم در ادامه شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان مهیا شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715253
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.