به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "کامرانی صالح" در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اثرات منفی کالای قاچاق و قاچاق کالا در اقتصاد جامعه، پلیس در مبارزه با این پدیده شوم و ریشه کردن آن عزم بسیار جدی دارد تا منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید ملی با شتاب بیشتری تحقق یابد.
وی افزود: در همین راستا پلیس البرز با برنامه ریزی های عملیاتی دقیق و کار شبانه روزی به توفیقات قابل توجهی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دست پیدا کرده است.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: تاپایان تیرماه 590 هزار لیتر فرآورده های نفتی در استان کشف که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 193 درصد رشد داشته است.
این مقام انتظامی با اشاره به دیگر کالاهای کشف شده در چهارماه اول امسال گفت: طی این مدت 250 هزار عدد داروی قاچاق، دو میلیون نخ سیگار، 278 هزار عدد انواع لوازم بهداشتی و 49 تن برنج قاچاق کشف شده است.
وی ابراز کرد: میزان دارو، سیگار و لوازم آرایشی کشف شده به نسبت مشابه سال گذشته به ترتیب با رشد 41، 5 و 141 درصدی مواجه بوده است.
به گفته سردار کامرانی صالح در این مدت 14 هزار دستگاه لوازم صوتی و تصویری کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان طی این مدت 512میلیارد و 346 میلیون ریال برآورد شده است. در این رابطه 174 نفر دستگیر و 76 خودرو نیز توقیف شده است.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714415
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.