به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ در مراسم افتتاح این عمارت شهردار اردبیل توسعه فرهنگی و اجتماعی را مقدم بر توسعه عمرانی عنوان کرد و گفت: لازمه مشارکت اجتماعی بازخوانی و شناخت هویت شهری و تاریخی است.

لطف اللهیان با اشاره به وضعیت اقتصادی اردبیل در طول چند سال اخیر گفت: با وجود رکود اقتصادی، شهرداری اردبیل توانست با بکارگیری بخش خصوصی و همت بیشتر بسیاری از مشکلات شهری را رفع کند.

لطف اللهیان به ساختمان 80 ساله شهرداری اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: اکنون این عمارت از 17 بخش از جمله طب و طبابت، چاپ و مطبوعات، شهرداران، صنوف، عکاس خانه، تعزیه و دیگر بخش ها که نشانگر پیشینه با ارزش تاریخی و فرهنگی استان اردبیل می باشد تشکیل شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت در اختیار داشتن آثار تاریخی جهت نگهداری یا امانت به این موزه تحویل دهند.

استاندار اردبیل نیز در این مراسم از اهمیت هنر و آثار ماندگار در نفوذ فرهنگ سخن گفت :و معرفی ابنیه ها و آثار تاریخی و فرهنگی را به نسل جوان ضروری دانست.

وی با اشاره به زیبایی عمارت شهرداری اردبیل گفت: جوانان، محصلین، دانشگاهیان، معماران و افراد علاقمند به فرهنگ و تاریخ استان از این عمارت دیدن کنند.

خوشبخت رئیس شورای شهر اردبیل نیز عملکرد چهار ساله این شورا را مثبت عنوان کرد و گفت: امیدواریم منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر اردبیل نیز بیش از پیش برای آبادانی و شکوفایی شهر تلاش کنند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 711917
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.