به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، علی اندرزگو در نشستی با مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خدماتی استان که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تاکید بر لزوم انعکاس صحیح و شفاف عملکرد دستگاه ها افزود: اقدامات دولت با اطلاع رسانی دقیق روابط عمومی ها در جامعه تجلی پیدا می کند.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که به نوعی وظیفه روابط عمومی ها را تشریح می کند ادامه داد: در این آیات ذکر شده که صبر پیشه کنید و ارتباط خود را به صورت مستمر در بین قوم دنبال کنید.
اندرزگو گفت: در شرایط فعلی علی رغم امکانات محدود توقعات بسیاری از روابط عمومی ها وجود دارد از این رو ابتکار عمل در این رابطه با توجه به بضاعت دستگاه ها ضرورت دارد.
وی افزود: روابط عمومی پل مستحکمی بین مدیران و مردم است بنابراین مسئولان این بخش باید با وقوف به این امر نسبت به انعکاس موانع و مشکلات جامعه به مدیران اقدام کنند.
مشاور استاندار البرز با بیان لزوم آشنایی مسئولان روابط عمومی به جایگاه و وظایف خود اضافه کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که ارتباط دوسویه ادارات و دستگاه ها با مردم و مدیران برقرار شود.
وی گفت: ملاقات های عمومی با مدیران تاثیر بسزایی در پیشبرد امور خواهد داشت از این رو انتظار می رود چنین امری همانند استانداری البرز در تمامی دستگاه ها طی زمانبندی مشخص اعمال شود.
اندرزگو افزود: مردم ولی نعمت مدیران هستند به همین دلیل باید اطلاعات، برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در دستگاه ها به صورت شفاف برای آنها تبیین شود مگر اینکه منع قانونی داشته باشد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 710072
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.