به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قدرت اخوان‌اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت در سفر دو روزه خود به استان اردبیل در روزهای چهارم و پنجم مردادماه علاوه بر بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی استان اردبیل چند پروژه مهم درمانی این استان را نیز افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این سفر با هدف بررسی مشکلات حوزه درمان و بهداشت استان اردبیل انجام می‌شود، افزود: امید داریم در این سفر بتوانیم تمامی مشکلات حوزه درمان و بهداشت استان اردبیل را در قالب مطالبه اصلی خود به وزیر بهداشت اعلام کرده و خواستار برطرف‌سازی هرچه سریعتر آنها شویم که امیدواریم توجه ویژه به مشکلات کلان حوزه درمان اردبیل از سوی مسئولان مدنظر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در تشریح برنامه‌های دو روزه سفر وزیر بهداشت به استان اردبیل گفت: در روز چهارم مرداد ماه و نخستین روز سفر وزیر بهداشت بازدید از بیمارستان امام(ره) نمین و کلینیک تخصصی این شهرستان به علاوه برخی از طرحهای در حال توسعه استان انجام می‌شود.

اخوان‌اکبری افزود: در روز دوم سفر وزیر بهداشت نیز بازدید از بیمارستان ترومای اردبیل، رادیوتراپی و مرکز غربال‌گری بیمارستان امام خمینی در دستور برنامه سفر قرار گرفته که افتتاح چند پروژه درمانی استان در شهرستان کوثر و همچنین بازدید از بیمارستان خلخال تدارک دیده شده است.

وی حوزه درمان و بهداشت استان اردبیل را نیازمند توجه ویژه مسئولان ارشد کشوری دانست و اظهار کرد: امیدواریم طی این سفر مشکلات خرد و کلان حوزه درمان و بهداشت در قالبی نتیجه‌بخش مطرح شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 709009
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.