رمضان رستمی روز یکشنبه درگفت و گو باخبرنگارایرنا افزود: این طرح از امروز آغاز و تا 15مهرماه سال جاری ادامه دارد که دراین طرح برکیفیت و قیمت روپوش ها نظارت ویژه خواهد شد.
وی اضافه کرد: سال گذشته شاهد بودیم که برخی تولیدکنندگان از لزوم تهیه این کالا سوءاستفاده و مبادرت به گرانفروشی و یا عرضه کالا و خدمات فاقد کیفیت لازم کرده که با آن ها برخورد شد.
رستمی گفت: یکی ازمشکلاتی که قبل ازشروع مدارس وجود دارد نارضایتی برخی خانواده ها از بی کیفیت بودن پارچه های روپوش، دوخت نامناسب و غیرمتعارف بودن قیمت ها است.
وی یادآورشد که با هماهنگی های انجام شده در این طرح واحدهای طرف قرارداد با مدارس و سایر تولیدی های فعال در این حوزه مورد نظارت و بازرسی دقیق تیم های بازرسی قرارگرفته و با متخلفان بدون اغماض برخورد می شود.
رستمی خاطرنشان کرد: به همین منظور طرح ویژه مشترک بازرسان اصناف ، اتحادیه مربوطه و تعزیرات حکومتی استان البرز به صورت روزانه واحدهای تولیدی وتوزیعی را بازرسی و نظارت ویژه خواهند داشت .
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه، مراتب را از طریق شماره تلفن های 5 – 32218154 بازرسی و نظارت اصناف اطلاع رسانی کنند.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.