در این خبر آمده بود که دبیرستان آزادگان تنها دبیرستان دولتی شهرستان فردیس به دلیل اینکه سهمیه این دبیرستان را مدارس هیات امنایی و نیمه دولتی دیگر می گیرند، منحل می شود.
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: کمیته ساماندهی فضاهای آموزشی با توجه به اینکه شهرستان فردیس با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است، پس از بحث و تبادل نظر تصمیم گرفت که از این مدرسه برای دانش آموزان این شهرستان استفاده بهینه شود.
فرشته فهمیده افزود: یک هنرستان پسرانه در شهرک ارم در مقاطع متوسطه اول،متوسطه دوم و ابتدایی پسرانه پذیرای این دانش آموزان بود. جمعیت دانش آموزان ابتدایی 700 نفر، متوسطه اول 400 نفر،متوسطه دوم 600 نفر و هنرستان 450 نفر بودند که در 2 مدرسه 4 نوبته حضور داشتند.
وی تصریح کرد: در کمیته ساماندهی مصوب شد دبیرستان آزادگان که 84 دانش آموز دارد با رعایت تمامی مقررات و محدوده ثبت نام به دو دبیرستان شهید رحیمی و شهید رجایی منتقل شد تا از امکانات بهتری از آن فضاها استفاده کنند و تا ساخت مدارس بعدی در شهرستان فعلا از فضای مدرسه آزادگان دانش آموزان هنرستان امام خمینی(ره) بهره مند خواهند شد.
وی در خصوص پرداخت شهریه نیز گفت: برای مساعدت بیشتر اولیاء دانش آموزان هر یک از دانش آموزان پسر علاوه بر اینکه از فضاهای آموزشی هیئت امنایی بهره مند می شوند آموزش و پرورش پرداخت شهریه دانش آموزان را تقبل کرده است.
شهرستان فردیس حدود 73 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.