به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ
با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ملت ایران اسلامی و تقدیر از مجلس به دلیل ارائه طرح یک فوریتی برای مقابله با این موضوع، گفت: طرح یک فوریتی مجلس شورای اسلامی در مقابله با تصویب تحریم های جدید آمریکا که با رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس همراه شد، قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: اختلاف‏ افکنی، دوقطبی‏ سازی، تضعیف نهادهای انقلاب اسلامی به‏ ویژه سپاه پاسداران، اصلی‏ ترین هدف شومی است که دشمنان ملت ایران به‏ ویژه آمریکا دنبال می‏ کنند.
امام جمعه چهارباغ همچنین خاطرنشان کرد: در 15 روز آینده وزیران کابینه دوازدهم از سوی حجت‏ الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری به مجلس معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: ضروری است در انتخاب وزرا صرف‏نظر از گرایش‏های جناحی و گروهی معیارهایی همچون، دینداری، تعهد، تخصص، تجربه وکارآمدی، شجاعت و دشمن‏ شناسی مدنظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: وزیران دولت دوازدهم باید دارای تدبیر و آینده‏ نگری، خلاقیت و نوآوری، بینش استراتژیک، روحیه جهادی و خستگی‏ ناپذیر در خدمت، تعامل و همکاری راهبردی با نظام، تخصص مرتبط، توان مدیریت راهبردی، شجاعت در مدیریت، سابقه مدیریتی مرتبط، برنامه‏ محور، جوان، انتقادپذیر، دارای تفکر سیستماتیک، عادل، پاکدست و امانتدار، مردم‏دار باشند.
خطیب جمعه چهارباغ درادامه با گرامی داشت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به امامت آیت الله طالقانی، گفت: نماز جمعه، قبل از هر چیز یک عبادت بزرگ دستجمعی است و اثر عمومی‏ عبادات را که تلطیف روح و جان، و شستن دل از آلودگی های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب است.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.