به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی نیک‌سرشت در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن معلولان تصریح کرد: سال گذشته سهمیه اشتغال ۶۳۲ نفر بود که به میزان ۱۰۶ درصد محقق شد.

وی افزود: امسال نیز سهمیه اشتغال ۶۷۰ نفر است که در این خصوص ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه پیش‌بینی شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در خصوص مسکن معلولان و مددجویان نیز اضافه کرد: سال گذشته ۸۰ واحد مسکن تحویل شده است.

به گفته نیک‌سرشت برای خانواده‌های دو معلوله در شهرها ۳۰ میلیون تومان و در روستاها ۱۸ میلیون تومان تسهیلات پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه مسکن خانواده‌های دو معلوله در شهرهای اردبیل ۲۴ واحد و در روستاها ۳۲ واحد است، ادامه داد: امسال سهمیه بخش شهری ۱۷ واحد بوده و در بخش روستایی نیز مکاتباتی به منظور تخصیص شهریه در حال انجام است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همچنین به ثبت‌نام ۲۳۰ مددجو در مسکن مهر میر اشرف اشاره کرد و گفت: به دلیل راکد بودن عملیات عمرانی مجتمع و مشکلاتی در تحویل مسکن، تحویل هنوز صورت نگرفته است.

نیک‌سرشت همچنین میزان مشارکت‌های مردمی بهزیستی در سال گذشته را شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و با رشد ۳۷ درصدی به نسبت سال ۹۴ عنوان کرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 705138
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.