به گزارش ایرنا، مهدی فاطمی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید اعضای منتخب شورای شهر فردیس از پروژه های عمرانی شهر فردیس افزود: طول بلوار شهدای اقتدار 4 هزارو500 متر است که جدول گذاری و زیرسازی انجام شد لیکن به دلیل فسخ قرارداد با پیمانکار این پروژه نیمه کاره رها شده است.
وی گفت: با اینکه این پروژه از مصوبات شورای شهر کرج بود اما به یک باره از دایره تکمیل کنار گذاشته شد و مشکلات مختلفی متوجه شهر پرجمعیت فردیس کرد.
فاطمی بیان داشت : درصورت تکمیل نشدن این پروژه در فصل بارندگی بخشی از زیر ساخت های فردیس از بین خواهد رفت و خسارت کلانی درپی دارد.
وی تصریح کرد: پروژه بلوار شهدای اقتدار از کنار زندان شهید کچویی در منطقه 10 آغاز و تا بلوار شهرک ناز جنب مخابرات خوش طینت ادامه می یابد.
وی اظهار داشت: تاکنون برای زیرسازی و جدولگذاری بلوار شهدای اقتدار بیش از 80 میلیارد ریال هزینه شده است.
فاطمی گفت: با بهره برداری از این بلوار بخشی از بار ترافیکی جاده فردیس -ملارد کاهش می یابد.
شهردار منطقه 3 کرج به بخش دیگری از نیازها اشاره کرد و افزود: ساختمان آتش نشانی در شهرک ناز نیاز به تجهیز و راه اندازی و خرید ماشین آلات دارد که تاکنون برای این پروژه 6میلیارد ریال هزینه شده و اقدامات تکمیلی این پروژه در حال انجام است.
منتخبان شورای شهر فردیس از ساختمان در حال ساخت مصلای امام خمینی (ره) فردیس، پارک نسیم، پارکینگ مکانیزه فلکه سوم، ایستگاه آتش نشانی شهرک ناز و بلوار شهدای اقتداربازدید کردند.
شهرستان فردیس حدود 3 سال است که از کرج منتزع شده لیکن تاکنون خدمات شهری آن برعهده شهرداری های مناطق 3 و 10 کرج بوده است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.