عباس سلطانیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اوّل متوسطه سال تحصیلی 97-96 از روز دوشنبه 26 تیر ماه در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به نشانی alborz.medu.ir قابل مشاهده است.
وی اظهار کرد: اسامی پذیرفته شدگان از روز سه شنبه 27 تیر ماه 96 در اختیار نواحی و مناطق تابعه البرز قرار گرفته است.
وی بیان کرد: پذیرفته شدگان فرصت دارند از روز چهارشنیه 28 تیر ماه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 16 مردادماه 96 به مدت بیست روز با همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به مدارس محل قبولی خود مراجعه کنند.
وی یاد آور شد: عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت تعیین شده به معنای انصراف از ثبت نام بوده و پس از تاریخ مذکور به هیچ عنوان از پذیرفته شدگان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.
وی اضافه کرد: اسامی دانش آموزان تکمیل ظرفیت نیز پس از پایان مهلت مقرر ثبت نام از طریق پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام می شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: 19 هزار و 439 داوطلب در آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی آینده در این استان شرکت کردند.
سلطانیان گفت: آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی در 80 حوزه نواحی چهارگانه کرج و شهرستان های ساوجبلاغ و نظر آباد برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: در برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 1250 نفر مشارکت کردند.
وی اضافه کرد: بر روند برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی البرز در حوزه اجرایی و امنیتی نیز 27 تیم استانی و منطقه ای نظارت کردند.
وی تصریح کرد: از بین داوطلبان شرکت کننده در این آزمون ،660 دانش آموز دختر و 660 دانش آموز پسر برای ورود به مدارس نمونه دولتی متوسطه دوره اول برای سال تحصیلی 97- 96 در البرز پذیرقته می شوند.
وی با اشاره به فعالیت 12 مدرسه نمونه دولتی متوسطه دوره اول در البرز یاد آور شد: در این مدارس 22 کلاس برای دختران و 22 کلاس برای پسران دایر است.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.