به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد رضا شمس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اصلاح اساسنامه و ساختار سازمانی شهرداری کرج و ادغام برخی از سازمان، مسئولان حراست سازمان های پسماند و خدمات موتوری شهرداری این کلانشهر بر اساس چارت تازه تودیع و معارفه شدند.
معاون مدیرکل حراست شهرداری کرج بیان کرد: بر این اساس در حال حاضر دو سازمان مذکور در قالب واحدی منسجم و یکپارچه، بعنوان سازمان مدیریت پسماند مشغول به فعالیت هستند و محمد محمودی نژاد به سمت مسئول حراست این سازمان منصوب شده است.
شمس گفت: پیش از این محمد گروسی، عهده دار منصب مسئول حراست سازمان پسماند شهرداری کرج بود که اکنون به سمت رئیس اداره حراست شهرداری شهریار منصوب گردیده است.
این مسئول ادامه داد: همچنین مسئول حراست سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج تودیع شد و از زحمات علی عباسی در این پست قدردانی بعمل آمد.
وی بیان کرد: از مهم ترین اهدافی که سازمان های ادغامی شهرداری کرج باید به دنبال آن باشند تا بهره وری لازم را داشته باشند و به عمران شهر کمک کنند، ارتقاء روند کاری با استفاده از فن آوری های روز دنیا است.
معاون مدیرکل حراست شهرداری کرج با تاکید بر اهمیت نیروهای انسانی در هر سازمان یادآور شد: توجه به آموزش های پرسنلی از یک سو و پرداخت به موقع کارکنان از سوی دیگر، جزء اصولی است که مدیران ذیربط شهری در مدیریت شهری کرج به آن توجه ویژه دارند و با جدیت به دنبال تحقق آن می باشند.
شمس خاطر نشان کرد: اداره کل حراست شهرداری کرج با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "حراست با مردم دوست باشد"، ارتباط بسیار مطلوب و دوستانه ای را با کارکنان برقرار کرده و برای ارتقاء جایگاه پرسنل و فنی شدن آنها، آموزش های متنوعی را در حدود 200 ساعت برگزار نموده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 700534
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.