به گزارش ایرنا، نسترن ملکی بانوی محجبه البرزی و دارنده چندین مدال رنگارنگ در مسابقات پومسه جهانی و بین المللی روز پنجشنبه در گفت وگویی به مناسبت هفته حجاب و عفاف افزود: بانوی مسلمان ایرانی حجاب را به عنوان یک ارزش انسانی و اخلاقی انتخاب کرده و با همین حجاب فرصت کسب افتخار و بروز استعدادهای خود در تمامی عرصه ها را دارد.
وی اضافه کرد: وقتی به عنوان یک بانوی محجبه بر سکوی قهرمانی قرار می گیریم، احساس موفقیت دو چندانی می کنیم ،احساس لذت بخشی است که به عنوان نماینده کشورم بتوانم پرچم کشور را بالا ببرم و به جهانیان نشان بدهم که حجاب برای بانوان محدودیت نیست و بانوان میتوانند با حجاب اسلامی بهترین باشند.
ملکی با بیان اینکه تصور جهانیان از حجاب منطبق با واقعیت های این ارزش های اخلاقی و اجتماعی نیست اظهار داشت: بهترین راه ترویج حجاب تنوع در لباس های پوشیده حتی با رنگ های شاد است می توان با روسری های خوشرنگ و شال با حجاب کامل در مسابقات شرکت کرد تا چهره اسلام رو به بهترین شکل نشان بدهیم .
کسب مدال نقره پومسه انفرادی در مسابقات تکواندو جهان 2008 ترکیه ،مدال نقره پومسه تیمی در مسابقات تکواندو جهان 2010 ازبکستان، مدال طلا پومسه تیمی در مسابقات تکواندو آسیا 2010 قزاقستان و مدال نقره پومسه تیمی در مسابقات پومسه دانشجویان جهان 2010 اسپانیا از جمله افتخار آفرینی های نسترن ملکی است.
همچنین وی توانسته مدال نقره پومسه تیمی در مسابقات المپیک دانشجویان جهان 2011 چین ،دو مدال برنز پومسه تیمی و انفرادی در مسابقات تکواندو آسیا 2012 ویتنام
،مدال طلا پومسه تیمی و مدال برنز پومسه انفرادی در مسابقات تکواندو جهان 2012 کلمبیا،مدال نقره پومسه تیمی در مسابقات پومسه دانشجویان جهان 2012 کره،دو مدال طلا پومسه تیمی و انفرادی کشور های اسلامی اندونزی 2013 و مدال نقره پومسه تیمی مسابقات جهانی اندونزه 2013را کسب نماید.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.