به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، این جلسه با بیانیه ای از جانب محمد صادق باغستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، به مناسبت آزاد سازی موصل آغاز شد.
در ادامه جلسه، سعید فیروزگاه، عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن اشاره بر لزوم تامین پارکینگ در محدوده میدان نبوت با بیان اینکه محدوده میدان نبوت با مشکل عدم وجود پارکینگ کافی مواجه است، جهت رفع مشکل پارکینگ در این محدوده خواستار اجرای تمهیدات لازم شد.
به گفته این عضو شورای شهر قسمتی از خیابان در محدوده میدان نبوت توسط نیروی انتظامی پارک ممنوع اعلام شده و این موضوع سبب کمبود مکان جهت پارک خودرو ها گردیده است.
این جلسه با قرائت اعتراض فرمانداری به لایحه های مصوب شورای اسلامی شهر کرج ادامه یافت، در این خصوص بررسی اعتراض فرمانداری به لایحه ای با موضوع اخذ وام 200 میلیارد تومانی جهت هزینه کرد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در دستور کار قرار گرفت.
محمد رضا رضا پور، معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج در این خصوص اظهار داشت: شهر های در حال توسعه را دیگر نمی توان با روش های سنتی کسب و درآمد اداره کرد و اکنون شهرداریها از یک بنگاه خدماتی به بنگاه اقتصادی تبدیل شده اند و روش مراودات شهرداریها با بانک ها بر پایه دریافت و پرداخت وام متداول شده است.
وی با بیان اینکه میزان بدهی شهرداری کرج به بانک شهر برابر با یک پنجم مطالبات از مردم است گفت: این میزان در مقایصه با سایر کلانشهر ها موضوع نگران کننده ای نیست و حتی میتوان این امیدواری را داد که تا پایان دوره چهارم شورای شهر، بدهکاری شهرداری کرج به بانک شهر از این میزان نیز کمتر خواهد شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 698277
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.