به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حاجی‌رضا شاکرمی این مطلب را در جلسه ای که به میزبانی شهرداری کرج در ستاد مرکزی این دستگاه برگزار شد عنوان کرد و ادامه داد: امنیت از مهمترین نعمت ها در جامعه است که یکی از جلوه های تحقق این مهم، همکاری متقابل مدیریت شهری و دستگاه قضایی با یکدیگر می باشد و نقشی تاثیر گذار در پیشگیری از وقوع تخلفات دارد.
دادستان عمومی و انقلاب کرج اظهار داشت: تا کنون دستگاه قضایی کرج بر اساس ظرفیت های قانونی، تعامل و همراهی گسترده ای را با دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری این کلانشهر داشته و توانسته است با چنین تعاملاتی، موجب ارائه خدمت صادقانه، پاک و بی منت به مردم در زمینه شکوفایی عمرانی و آسایش شهروندان شود.
شاکرمی با بیان اینکه شهرداری ها نقش تاثیرگذاری را در زندگی روزانه مردم دارند و خدمات متنوعی را ارائه می دهند، افزود: فرهنگسازی قوانین زندگی شهری، تعامل دستگاه های مختلف با شهرداری ها و مشارکت مردمی برای پرداخت بدهی های خود به این دستگاه از جمله عواملی است که باید به آن توجه شود.
این مسئول گفت: طی سالهای اخیر دستگاه قضایی و مجموعه مدیریت شهری کرج در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیر قانونی که خطرات جانی را برای شهروندان داشت، اقدامات قابل توجهی را به انجام رساند که از جمله آن تخریب 195 دستگاه ساخت غیرمجاز در محله حصار بدون کوچکترین درگیری و حاشیه بود.
ساماندهی دستفروشان و متکدیان، تملک اراضی موجود در مسیر طرح های عمرانی شهرداری کرج، همراهی با این دستگاه در راستای دریافت مطالبات در چارچوب قانونی، حفظ باغ سیب بعنوان میراث ملی و... از دیگر فعالیت های مشترک این دو دستگاه بود که دادستان کرج به آن اشاره کرد.
وی در پایان از معاونان خود خواست در راستای دریافت مطالبات شهرداری کرج به منظور افزایش خدمات در سطح شهر، تعاملات لازم را با مناطق 12 گانه داشته باشند و نظارت ویژه ای را بر ساخت و سازها داشته باشند؛ همچنین استفاده از اراضی رها شده شهری جهت رفع نیازهای شهروندان از جمله راه اندازی پارکینگ از دیگر مواردی بود که از سوی شاکرمی به آن تاکید شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 697692
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.