به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عصر روز گذشته شهردار کرج به همراه معاونان و مدیران مناطق 12 گانه این دستگاه، میزبان دادستان و معاونان این مسئول قضایی بودند و در نشستی صمیمانه به ارائه راهکارهای تخصصی و هم اندیشی در زمینه کاهش مشکلات شهرداری و دریافت مطالبات این دستگاه پرداختند.
شهردار کرج در این نشست عنوان کرد: تا کنون دستگاه قضایی کرج با تاکید و دستورات دادستان شهر، حمایت بی نظیری را از مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر در راستای ارتقاء شاخص های شهری داشته است.
علی ترکاشوند ادامه داد: بر این اساس راه اندازی پروژه های عظیمی همچون زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی و جنگلکاری باغستان که در طول تاریخ تاسیس شهرداری کرج بی بدیل بوده با درایت و همکاری دستگاه قضا و دادستان کرج میسر گردیده است و طرح هایی عمرانی نظیر ادامه بلوار ماهان و بزرگراه شمالی نیز با ادامه این همکاری متقابل محقق می شود.
شهردار کرج اظهار داشت: از ابتدای فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر، این دستگاه علی رغم کمبود درآمد و اعتبارات با روحیه ای جهادی دستاوردهای بسیار چشمگیری را برای شهر و شهروندان به ارمغان آورده و با وجود محدودیت های منابع مالی به موفقیت های خوبی در زمینه عمران، آبادانی و مبلمان شهری دست یافته است.
ترکاشوند بیان کرد: ارائه خدمات کمی و کیفی شهرداری کرج به شهر و شهروندان، نیازمند آن است تا شهروندان مطالبات شهرداری را در قالب پرداخت عوارض و دیگر بدهی ها به دستگاه مذکور پرداخت نمایند و در این زمینه علاوه بر همراهی مردم، دستگاه قضا نیز می تواند بسیار راهگشا باشد و دریافت مطالبات قانونی شهرداری را تسریع بخشد.
این مسئول یادآور شد: مدیریت شهری کرج تا به حال همکاری مساعدی را با دستگاه قضایی داشته و با پیگیری های بسیار ویژه مقام دادستانی موفق گردیده علاوه بر رونمایی از پروژه های عظیم و ملی عمرانی؛ در زمینه ساماندهی دستفروشان، دریافت مطالبات شهرداری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تملک اراضی جهت احداث طرح های خدماتی و... به توفیقات بی نظیری برای خدمت به شهروندان دست پیدا کند.
وی خاطر نشان کرد: بدون شک بدون حمایت دستگاه قضایی نمی توان در جهت رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر گام برداشت و شهرداری در سایه حمایت های بی دریغ این دستگاه و دادستان شهر کرج از بروز بسیاری از تخلفات شهری جلوگیری کرده است.
شهردار کلانشهر کرج در پایان با تقدیر از تلاش های دستگاه قضا در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: تلاش، دغدغه و انگیزه دستگاه قضا برای سامان بخشیدن به معضلات شهری تا به امروز بسیار ستودنی بوده است و این مجموعه مدیریتی برای ادامه موفقیت های خود در اداره امور شهری، انجام وظایف و رسالت های اجرایی نیازمند حمایت دستگاه قضا می باشد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 697179
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.