علی حسین فرسود روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: توسعه کار آفرینی و فراهم کردن امکانات جهت گسترش فعالیت اقتصادی مددجویان نیز از جمله برنامه های مهم این نهاد است که در سال تولید و اشتغال با جدیت بیشتری انجام خواهد شد .
وی ادامه داد: این نهاد در سرفصل های اشتغال ، درمان ، پرداخت کمک هزینه معیشت ، خرید ، ساخت و تعمیرات مسکن ، پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج ، امور فرهنگی و تحصیلی و پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت حمایت خدمت ارائه می کند .
فرسود تأکید کرد : کمیته امداد با اجرای طرح های مختلف درصدد است پس از ایجاد اشتغال و کسب استقلال اقتصادی ، خانواده های تحت حمایت را از چرخه حمایت خارج کند .
وی خاطرنشان کرد : این نهاد به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه ، طرح های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان با رویکرد اعتماد سازی به مرحله اجرا در آورده است و در این بین از خیران دعوت می کند در موضوعاتی مانند اشتغال، مسکن، درمان، اعزام به اردوهای زیارتی ، جهیزیه و تحصیل کمیته امداد را یاری کنند .
معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت:اکنون 21 هزار نیازمند کرجی به صورت دائم از خدمات این نهاد استفاده می کنند .
/15358029 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.