دکتر علی اصغر شریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت 15 اکیپ نظارتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان، افزود: این اکیپ ها که در 2 شیفت صبح و عصر کار نظارتی را انجام می دادند بیش از 4000 نوبت بازدید از واحد عرضه فراورده های خام دامی انجام دادند.
وی گفت: نظارت های دامپزشکی در طول سال بر مراکز عرضه و تولید فرآورده های خام دامی به صورت دوره ای انجام می شود و در برخی از ایام سال همچون ماه مبارک رمضان بدلیل افزایش تقاضای مصرف محصولات غذایی ، طرح تشدید نظارتهای دامپزشکی جهت کنترل و نظارت بیشتر و حفظ سلامت مصرف کنندگان اجرا می شود.
وی ادامه داد: در ماه رمضان امسال بیش از 16 تن انواع فرآورده های خام دامی ضبط و مقدار 3400 کیلوگرم از این فرآورده ها به دلیل غیر قابل مصرف بودن با حکم قضایی معدوم سازی شد.
مدیرکل دامپزشکی البرز اضافه کرد: همچنین تعداد 24 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند که 15 واحد بدلیل داشتن تخلفات عدیده بهداشتی با حکم مرجع قضایی پلمب شدند.
شریفی در پایان از همکاری دستگاه های ذیربط از جمله دادگستری، تعزیرات حکومتی و نیروی های انتظامی در برخورد با متخلفین و تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی قدردانی کرد.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.