سرداربخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: ازکل مواد مخدر کشف شده دراین استان یکهزارو 378کیلوگرم تریاک، 226 کیلوگرم حشیش، حدود 12کیلوگرم شیشه ، 5کیلو و 400 گرم هرویین و کراک و بقیه سایر انواع مواد مخدر بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین دراین مدت 3 هزارو 323 کیلوگرم مواد مخدر پیش ساز دراین استان کشف شد.
وی گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون 10 هزارو 848 نفر دستگیر که ازمجموع آن ها 131 قاچاقچی، 825 توزیع کننده و2هزارو 955 نگهدارنده بودند.
وی خاطرنشان کرد که همچنین طی این مدت 6هزارو 936 معتاد دراستان البرز دستگیر شدند که یک هزارو 665 نفر ازآن ها معتادین متجاهر بودند که برای پیشگیری از وقوع سرقت جمع آوری شدند.
کامرانی صالح یادآورشد که دراین مدت نیز 96 معتاد به کمپ های ماده 16 معرفی شدند.
وی گفت:اکنون دراستان البرز 120 کمپ مجاز فعال است که درسال جاری 9هزار700 نفر به این کمپ ها معرفی شدند.
وی بیان کرد : درسال جاری یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است و پلیس با قاطعیت با این معضل مبارزه می کند.
وی به اجرای طرح های پاکسازی درمناطق آلوده استان البرز اشاره کرد وافزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده درمناطق مختلف درحال اجراست که به صورت مستمر درمناطقی مثل حصار، مهدی آباد وملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی وعملیاتی اجرامی شود.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه را ناامن کنند.
کامرانی صالح گفت: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است چرا که اعتیاد و مشکلات آن، همه جامعه را درگیر می کند.
2098/ 6155 خبرنگار: مریم صوفی** محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.