هادی کرابی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون 200 مرکز درمانی در البرز شامل بیمارستان ، کلینیک ، پاراکلینیک ، آزمایشگاه ، درمانگاه ، داروخانه ، مراکز تصویربرداری پزشکی ، پزشکان عمومی و متخصص به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خدمت ارائه می کنند .
وی ادامه داد: طی 6ماه گذشته ، حدود 17 هزار مددجوی بیمار ، بیش از 26 هزار بار به پزشکان عمومی و حدود سه هزار بار به پزشکان متخصص مراجعه و هزینه داروی این خانواده ها نیز از طریق 35 داروخانه طرف قرار داد تامین شده است .
کرابی گفت: حمایت حوزه بهداشت و درمان این نهاد در زمینه دارو در دو بخش بیماران عادی و بیماران خاص انجام می شود و کمیته امداد بخش قابل توجهی از هزینه فرانشیز داروهای مددجویان بیمار را نیز تقبل می کند .
وی با بیان اینکه 112 مددجوی دارای بیماری خاص و صعب العلاج از خدمات رایگان شیمی درمانی و دیالیز مراکز طرف قرار داد این نهاد در البرز استفاده می کنند ، افزود:عمده مددجویان تحت حمایت دارای بیماری خاص و صعب العلاج به علت ابتلا به انواع سرطان ، ام اس ، نارسایی کلیه و اختلال رشد از خدمات درمانی ویژه این نهاد بهره مند هستند .
کرابی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مردم نوعدوست در زمینه کمک به بیماران نیازمند خاص ، اظهار کرد : کمیته امداد با همکاری نیکوکاران و در قالب ' طرح شفاء ' نسبت به رفع نیازهای درمانی خانواده های تحت حمایت این نهاد با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام کند .
8029/ 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.