به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ زکی‌الله خوشبخت در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل به محدودیت فصل کاری در اردبیل و ضرورت احداث و تکمیل پل قدس اشاره کرد و گفت: پل قدس کار بزرگ و منحصر به فردی است که قطعاً اسباب خیر و برکت برای همشهریان، مسافران و گردشگران خواهد بود .

وی اظهار کرد: تحمل 15 روز سختی عبور و مرور در این مسیر از عهده شهروندان خارج نیست و قطعاً با تحمل این سختی‌ها در این ایام فصل کاری، پیمانکار این پروژه قادر است تا عملیات عمرانی را به بهترین شکل انجام دهد .

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قطعاً شهروندان با مشاهده کار عمرانی در این محدوده قانع خواهند بود تا به رغم همه سختی‌ها و دشواری‌ها یاریگر مجموعه شهرداری باشند تا پروژه به سرانجام برسد .

خوشبخت تصریح کرد: قطعاً هر توسعه و پیشرفت نیازمند تحمل سختی‌ها و دشواری‌هاست که برای رسیدن به پیشرفت، توسعه و رفاه باید سختی‌ها را تحمل و قصور و کوتاهی‌ها را به نوعی جبران کرد که امیدواریم تأخیر به وجود آمده در احداث پل قدس به سرعت جبران شود .

وی با بیان اینکه پارلمان محلی در کنار شهرداری و دیگر مسؤولان علاقمند به تکمیل فاز اول پل قدس است، افزود: در این زمینه علاقمندیم تا هر چه سریعتر فاز اول و فازهای بعدی پل قدس تکمیل و زمینه تردد سهل و راحت مردم در این مسیر فراهم آید .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 691225
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.