عباس سلطانیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این جشنواره برای ارتقای کیفیت آموزش و به منظور توسعه و تعالی رشته‌های هنری، پرورش استعدادها و خلاقیت‌های هنرجویان و هنرآموزان در عرصه تعلیم و تربیت اجرایی شده است.
وی اظهار کرد: ارزیابی کیفی آموزش‌های هنری ارائه شده، معرفی توانمندی‌های هنرآموزان و هنرجویان در رشته‌های هنری به جامعه، ایجاد فضای رقابتی سازنده در میان هنرآموزان برای بروز خلاقیت و ایده‌های نو را از دیگر اهداف جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای ذکر کرد.
وی یاد آور شد: هنرجویان رشته پویا نمایی به نام های مرجان گلداری و شمیم شمسی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و مبینا حنیفه از ناحیه 4 کرج از هنرستان های مهندس تقوی و شایا تکنیک نو در هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی شرکت کردند.
معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت : یاسمن بنا زاده از هنرستان ولایت ناحیه 3 کرج در رشته صنایع دستی و حدیثه حیدری در طراحی و دوخت از هنرستان ناهید فاتحی ناحیه 4 کرج نیز به این جشنواره کشوری شرکت کردند.
سلطانیان تصریح کرد: دانش آموزان رشته گرافیک نیز به نام های فاطمه جودی و شیدا محمدی از هنرستان های ولایت و آیت ا... خامنه ای و فاطمه بنده زاده از هنرستان هفده شهریور در این جشنواره کشوری به رقابت می پردازند.
وی اضافه کرد: یاسمن فوقانی و زهرا محمودی از هنرستان ولایت ناحیه 3 کرج در رشته نقاشی و فاطمه پور محمد از هنرستان علم و هنر در رشته نقشه های معماری نیز از دیگر شرکت کنندگان دانش آموزان البرزی در این جشنواره هستند.
وی خاطر نشان کرد: مهسا صیدی ، آناهیتا لیمویی از هنرستان ولایت و دلارام عسگری زاده از هنرستان آیت ا...خامنه ای از ناحیه 3 کرج در رشته طراحی نیز در هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای شرکت کردند.
وی یاد آور شد: پروانه ذابح در رشته چاپ دستی از هنرستان ولایت آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در این جشنواره حضور پیدا کرد.
وی اظهار کرد: سکینه سعید آبادی تنها معلم البرزی است که توانست به عنوان هنر آموز از هنرستان ولایت در هجدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای راه پیدا کند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان البرزی روز گذشته برای شرکت در هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور که امروز در بجنورد مرکز خراستان شمالی برگزار می شود، اعزام شدند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.