علی سالارکیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در 27 جشن گلریزان کمیته امداد البرز ،بیش از 30 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در طول یک ماه گذشته و با مشارکت خیران ، میهمان سفره های اطعام مساجد ، حسینیه ها و تالارهای شهرهای استان البرز بودند .
وی ادامه داد: بیش از 14 هزار نفر از خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین با حضور در تالارهای محل برگزاری 27 جشن گلریزان ، ضمن برعهده گرفتن کفالت ایتام ، حمایت از فرزندان خانواده های مشمول طرح محسنین را نیز تقبل کردند .
سالارکیا گفت: ارائه خدمات اشتغال و خودکفایی ، رسیدگی به امور فرهنگی دانشجویان ، دانش آموزان و بانوان سرپرست خانوار ، اجرای طرح های اکرام و محسنین ، ارائه خدمات مسکن ، اعطای کمک هزینه جهیزیه ، توجه به بهداشت و درمان مددجویان و پرداخت تسهیلات کارگشایی از جمله اقدامات این نهاد در جهت کمک به کاهش فقر در میان جامعه هدف است .
وی با اعلام راه اندازی سامانه آنی پرداخت نیکوکاری با شماره #8877* افزود : مردم نوعدوست استان می توانند صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را از طریق این سامانه پرداخت کنند .
سالارکیا خاطرنشان کرد : این نهاد با اجرای طرح های مختلف سعی در افزایش مشارکت خیران و در نهایت ارائه خدمات مطلوب به محرومان دارد و در این میان حضور گسترده مردم و اختصاص کمک هایشان به این نهاد ، مورد انتظار است .
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.