به گزارش ایرنا، علی اکبر زارعی نژاد روز یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز، افزود: اهم فعالیت، برنامه ها و انتظارات کمیسیون استان در تعامل دستگاه های عضو، منطبق با دو نگاه سلبی وایجابی برای حمایت از تولید، فراهم کردن فضای کسب وکار، امنیت روانی و اقتصادی در سطح استان است.
وی ادامه داد: آمارها بیانگر رشد و شتاب عملکرد کمیسیون است و دستگاه های عضو آن عزم جدی و بی وقفه در موضوع مبارزه با پدیده شوم، مخرب و خطرناک قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید وتولیدکنندگان داخل در برنامه ها واقدامات خود قرار داده است.
زارعی نژاد گفت: آمارهای دریافتی در سه ماهه سال96 از دستگاه های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان و مقایسه آن با مدت مشابه در سال 95 در دوحوزه سلبی وایجابی بیانگر افزایش اقدامات صورت گرفته از سوی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز و دستگاه های استانی در این موضوع به صورت کلان و جامع است.
وی خاطرنشان کرد: مقایسه آمارها بیانگر افزایش340 درصدی کشفیات به لحاظ ارزش ریالی است و این به معنای تاثیر کار اطلاعاتی و عملیاتی بی وقفه واستوار بر سه اصل صحت، دقت و سرعت توسط دستگاه های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان است.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.