به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نظرآباد افزود:جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدرو با امنیت بسیار بالایی است و در زمینه صنایع موشکی حرف زیادی برای گفتن دارد.
وی ادامه داد: آمریکا برای کاهش اقتدار سپاه تحریم هایی را وضع کرد لیکن باید بداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهادی انقلابی و مردمی است که از آغاز پیروزی انقلاب از ارکان مهم در دفاع از دستاوردهای انقلاب و مرزهای کشور بوده است.
محسن زاده گفت: بنا فرموده رهبر معظم انقلاب ، سپاه هدیه الهی برای ملت ایران بود، طبیعی است که به خاطر خدمات شایان توجهی که سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته مورد بغض و کینه دشمنان این نظام و ملت باشد.
محسن زاده بیان داشت: اگر سپاه پاسداران در مسائل اقتصادی ورود می‌کند در سازندگی کشور ورود می‌کند، این بر اساس فرمان رهبر عزیز انقلاب است، بعد از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس، سپاه پاسداران بر اساس فرمان رهبری عزیز و همچنین درخواست دولت‌ها در مسائل سازندگی کشور ورود کرده است.
وی افزود: این حکایت می کند از عظمت روح و حکایت از تعهد پذیری و شجاعت و خطرپذیری در میدان‌های بزرگ تجربه نشده و عزم و همت انقلابی برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.
امام جمعه نظرآباد گفت: این تحریم‌های جدیدی را هم که علیه سپاه آغاز کرده اند هیچ اثری بر اقتدار نظامی و موشکی سپاه نخواهد داشت، نه تنها اثری ندارد که موجب خود کفایی بیشتر سپاه در تولید انواع موشک‌های ساخت وطن می شود، به برکت همین تحریم های ظالمانه بود که جمهوری اسلامی ایران رشد قابل توجهی در زمینه صنعت موشک های دوربرد و نقطه زن پیدا کرد.
محسن زاده بیان داشت: حمله موشکی سپاه پاسخ کوبنده کشور به اقدامات تروریستی دشمن بود که آنها بدانند اگر بخواهند دست درازی به ایران اسلامی بکنند با پاسخ های کوبنده مواجه خواهند شد.
وی افزود: دشمنان با تشکیل مثلث شوم غربی، عبری و عربی می خواستند اقتدار کشور ما را زیر سوال ببرند اما ملت عزیز ایران در
سایه ولایت به این مثلث شوم سیلی زد.
امام جمعه نظرآباد گفت:الحمدالله در مجموعه نظام حرکت همه موضع ها به سمت کمال و رشد وتعالی است ،اگر چه ممکن است نقص ها و کاستی هایی هم وجود داشته باشد، اما در مجموع سیستم رو به سمت تعالی ست.
وی بیان داشت: انتظارمی رود: در مسائل فرهنگی اهتمام بیشتری بشود، امروز در عرصه نظامی جمهوری اسلامی ایران از یک اقتدار والایی برخوردار است.
وی گفت: دشمنان به دنبال سایش اعتقادی و سست کردن پایه های ارزشی انقلاب هستند و می خواهند روحیه جهادی را از جوان های ما سلب کنند.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.