اصغر افشار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 19 هزار و 439 دانش آموز دختر و پسر نام نویسی کردند.
وی اظهار کرد: آزمون وروردی دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه برای سال تحصیلی 97-96 با مشارکت عوامل اجرایی و تیم های نظارتی در استان البرز در حال اجراست.
وی بیان کرد: بر اساس قوانین و ضوابط ، 19 هزار و 439 دانش آموز البرزی داوطلب شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی در این استان شدند.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 11584 نفر برای ورود به دبیرستان های دوره اول متوسطه و 7855 نفر نیز برای ورود به دبیرستان های دوره دوم متوسطه در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.
رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی از ساعت 8 پنجم تیرماه 96 آغاز و تا 9 صبح روز جمعه نهم تیرماه ادامه داشت.
افشار گفت: برای آشنایی و آگاهی بخشی به والدین و دانش آموزان در زمینه فرآیند آزمون مدارس نمونه دولتی، پایگاه اینترنتی ثبت نام آزمون به نشانی ir.medu.alborz.sanjesh برای داوطلبان در این استان فعال شد.
وی ادامه داد: از طریق این پایگاه اینترنتی امکان پرینت گرفتن از کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان فراهم شد.
افشار یادآور شد: آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی در 80 حوزه در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج و شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد به اجرا درآمد.
وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی این آزمون در البرز را 1250 نفر تشکیل می دهد، ادامه داد: 6 تیم استانی و 21 تیم منطقه ای نیز بر فرآیند آزمون مدارس نمونه دولتی در استان نظارت می کنند.
وی تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی از روز یکشنبه 14 اسفند ماه 95 از طریق پایگاه اینترنتی اداره سنجش استان البرز آغاز و در روز یکشنبه 27 فرروردین 96 به پایان رسید.
وی اضافه کرد: از بین شرکت کنندگان در این آزمون 2 هزار و 700 دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی متوسطه دوره اول و دوم استان البرز در سال تحصیلی 97- 96 پذیرقته می شوند.
وی تاکید کرد: مدیر کل آموزش و پرورش البرز نیز هم اکنون در حال بازدید از حوزه های آزمون مدارس نمونه دولتی در این استان هستند.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.