سروان علی بابازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت ترافیکی در تمام محورهای آزادراهی، بزرگ راهی و جاده کرج- چالوس هیچ گونه مشکلی ندارد.
وی با اشاره به تعطیلات چندروزه عید سعید فطر و شروع بازگشت مسافران از این تعطیلات، اظهار داشت: به همین منظور محدودیت ترافیکی در محور کرج- چالوس از بعد از ظهر امروز آغاز می شود.
وی ادامه داد: این محدودیت از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد از ساعت 15 آغاز و تا ساعت 24 امشب ادامه دارد و همچنین محدودیت تردد خودروها از سمت مرزن آباد به سمت کرج نیز از ساعت 17 آغاز می شود.
بابازاده با بیان اینکه این محدودیت در روز فردا، جمعه نیز اعمال می شود، افزود: مرکز کنترل ‎ ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
‏‎استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.
‏‎**دریافت آخرین اخبار، گزارش های خبری وتصویری استان، کشور و جهان درکانال تلگرامی ایرنا استان البرز به آدرس irnaalborzz@
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.