علی خیلدار روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، افزود: برنامه های فرهنگی استان در 2 بخش قرار گرفته که یک بخش برنامه های مناسبتی و فصلی است که آنها را به روال گذشته با هماهنگی و استفاده از ظرفیت های استان ادامه می دهیم.
وی اضافه کرد:بخش دیگر کارهای مبنایی و زیربناهای فرهنگی است که برای ساماندهی این موارد بنا داریم که این برنامه های تحقیقی، علاوه بر نیازها وضروریات جامعه ابتدا در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که به ریاست نماینده ولی فقیه در البرز و استاندار تشکیل می شود، بررسی شوند.
خیلدار ادامه داد: هر زمانی که نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج تشخیص بر تشکیل شورای فرهنگ عمومی دهند، این برنامه ها در شورا بررسی و پس از تایید، تصویب و برای اجرا به همه دستگاه ها ابلاغ می شود.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد:یکی دیگر از برنامه ها تعامل هر چه بیشترباتمامی دستگاه ها به خصوص دستگاه های فرهنگی استان، صاحبنظران، کارشناسان و دیگر مسئولان استان به ویژه نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج، استاندار، ائمه جمعه و جماعات و تعمیم نظرات آنها در حوزه فرهنگ و هنر استان است.
خیلدار افزود: همچنین هر کدام از صاحبنظران اگر موضوع و بحثی در حوزه فرهنگ و هنر دارند با انتقال آنها به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اسرع وقت پیگیری می شود.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه تصریح کرد: گاهی در حوزه فرهنگ و هنر بخصوص در برنامه های زنده مانند تئاتر و موسیقی ممکن است چالش هایی ایجاد شود که در این زمینه پیشاپیش از نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و خانواده های شهدا بابت اتفاقاتی که باعث رنجش خاطر شده، عذرخواهی می کنیم.
خیلدار افزود: به طور یقین نظرات دلسوزان نظام از امام جمعه کرج، استاندار و خانواده های شهدا برای ما مهم هستند و نظرات آنان برای اجرای برنامه ها بسیار با اهمیت خواهد بود.
وی در ادامه تاکید کرد: انتظار ما نیز این است که به حوزه فرهنگ و هنر نگاه پدرانه داشته باشند و مانند یک فرزند درسایه لطف ورحمت خود قرار دهند.
خیلدار ادامه داد: برنامه ریزی های ما به گونه ای است که اصحاب فرهنگ و هنر بتوانند هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی خود را به مردم ارایه دهند.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.