اصغر افشار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در آزمون مدارس نمونه دولتی این استان 19 هزار و 439 دانش آموز دختر و پسر ثبت نام کردند که برای شرکت در آزمون، داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است.
وی با اشاره به اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می شود، خاطر نشان کرد: آزمون وروردی دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه برای سال تحصیلی 97-1396 در روز جمعه این هفته برگزار می شود که همه دانش آموزان برای ورود به آزمون باید کارت داشته باشند.
افشار یادآور شد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی از روز یکشنبه 14 اسفند ماه 95 منحصرراً از طریق پایگاه اینترنتی اداره سنجش استان البرز آغاز شد که در 27 فرروردین 96 به پایان رسید.
وی تصریح کرد: در این آزمون طبق ضوابط ، 11584 نفرر برای ورود به دبیرستان های دوره اول متوسطه و 7855 نفر برای ورود به دبیرستان های دور دوم متوسطه ثبت نام کردند.
رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از صبح روز دو شنبه 5 تیرماه در این استان آعاز شده و تا 9 صبح روز جمعه ادامه دارد که لازم است والدین برای دریافت کارت ورود به آزمون مدارس نمونه دولتی ازطریق پایگاه اینترنتی ثبت نام آزمون به نشانیsanjesh.alborz.medu.ir اقدام کنند.
افشار بیان کرد: مدیران مدارس، اولیاء گرامی و دانش آموزان می توانند با مراجعه به آدرس پایگاه نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
وی تاکید کرد: آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی در 80 حوزه در نواحی چهارگانه کرج و شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد صبح روز جمعه 9 تیرماه 96 همزمان با سراسر کشور برگزار می شود .
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.