حسن مهرانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: منزل مسکونی این بانوی خیر به ارزش 600 میلیون ریال برای ساخت کلاس درس در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج که به دلیل بیشترین جمعیت دانش آموزی در استان البرز با کمبود فضای آموزشی مواجه است اهداء شده است.
وی با اشاره به اینکه این اقدام خداپسندانه در ماه پر برکت رمضان انجام شده است، یاد آور شد: بانوی خیر البرزی با انجام تشریفات قانونی و به ثبت رساندن سند شش دانگ عرصه و اعیان منزل مسکونی ویلایی خود به نام وزارت آموزش و پرورش بار دیگر ثابت کرد که مدسه سازی ذحیره ای برای آخرت است.
وی ادامه داد: حضور این بانوی خیر را در جمع بزرگ مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گرامی می داریم زیرا باور داریم با هر توان مالی می توان در امر مقدس مدرسه سازی گام برداشت.
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز خاطر نشان کرد: استان البرز در کشور بالاترین نرخ رشد دانش آموزی را دارد در حالی که فضای آموزشی مناسب برای آینده سازان این مرز و بوم وجود ندارد.
مهرانی تصریح کرد: رسانه ها در هدایت و ایجاد انگیزه در دل خیرین نیک اندیش با هر بضاعت مالی نقش مهمی دارد که انتظار می رود اصحاب رسانه در این امر مقدس به کمک مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز بیایند.
وی اضافه کرد: مشارکت خیران در امر مدرسه سازی مصداقِ بارز عزم ملی به منظور فراهم کردنِ زیرساحت های شش گانه در عرصه تعلیم و تربیت است.
وی ادامه داد: در آئین انتقال سند به این بانوی نیک اندیش یک جلد قرآن کریم و گل اهداء شد.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.