به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"سید حمید طهائی" در جلسه "ستاد تسهیل و رفع موانع تولید" که عصر چهارشنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به اهداف این کارگروه افزود: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه های اصلی مسئولان محسوب می شود و تحقق این امر در گرو رونق تولید است.
وی با تاکید بر لزوم همراهی و هم افزایی دستگاه های اجرایی و بانک ها برای تسریع در حل معضلات بخش تولید استان ادامه داد: عزم جدی مسئولان طی تعاملی سازنده در جهت تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد.
طهائی افزود: مشارکت همگانی نیز در رفع موانع تولید ضرورتی است.
مقام عالی استان دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و رفع موانع تولید را نیز مهم دانست و گفت: باید همه با تمام توان پای کار باشند و در رونق تولید بکوشند.
طهائی با اشاره به ضرورت حفظ کرامت افراد گفت: تکریم ارباب رجوع بویژه تولیدکنندگانی که دچار مشکل هستند از اهم امور است چراکه چرخه تولید و اقتصاد استان و کشور را به حرکت در می آورند و اگر مانعی سر راه آنها باشد، باید راهگشا باشیم.
وی افزود: باز کردن گره از مشکلات و کار مردم امری خداپسندانه است و تک تک مسئولان می توانند در این راه گامی موثر بردارند چراکه وسیله ای از سوی خدا برای حل معضلات هستند.
استاندار البرز اضافه کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی خادمان مردم هستند بنابراین باید به وظیفه خود در بخش های مختلف بخوبی عمل کنند.
وی گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی اهتمام داشته باشند که موانع را در حوزه خود حل و فصل کنند و اگر در این راه دچار مشکل شدند، پرونده را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع دهند.
در این نشست مشکلات ۶ واحد تولیدی در زمینه مواد شیمیایی مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، فیلم پلی پروپیلن و چاپ و انواع ماکارونی و .‌‌‌.... بررسی شد

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 681706
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.