به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرزعباد الله کامکار صبح یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری البرز در سخنانی با اشاره به اجرای طرح کارورزی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار در استان البرز اظهار داشت: در قالب این طرح ۱۵۰ هزار نفر در کل کشور آموزش می بینند و نیاز است تلاش کافی برای جذب سهمیه اشتغال استان صورت گیرد.
وی با اشاره به معرفی فارغ التحصیلان به محیط واقعی کسب و کار و ارائه آموزش های مهارتی به آنها گفت: اجرای این طرح در راستای ایجاد انگیزه کارآفرینی، ارتقای خلاقیت در بین فارغ التحصیلان، افزایش قابلیت جذب دانش آموختگان در محیط کسب و کار و ... است.
وی در ادامه به ضرورت توجه به مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: نباید از کنار مشاغل خانگی عبور کرد واضح است اعتبار و تسهیلاتی دارد و تکلیفی هم برای جذب و آمار و اطلاعات وجود دارد و باید با تحلیل اماری نیاز به مشاغل خانگی را با اعتبار لازم جذب کنیم.
دستگاههای اجرایی بایستی براساس درامدزایی و توجیه مشاغل خانگی متناسب با هر نقطه را شناسایی کنند و از طریق اعلان به عموم، فرایند تهیه مواد اولیه و در نهایت تولید و بازاریابی محصولات را تامین کنند و به ستاد کار گروه واشتغالزایی منعکس کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 678415
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.