به گزارش ایرنا، علیرضا سعادت پور روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر در دفتر امام جمعه فردیس افزود: مسیر شماره یک راهپیمایی روز قدس از فلکه چهارم،دوم ، اول و مصلی و مسیر شماره دوم شهرک 17 شهریور مسجد امام حسین(ع)بلوار طالقانی سه راه حافظیه مصلی و در شهر مشکین دشت از سه راه بانک ملی تا گلزار شهدای این شهر تعیین شده است.
وی اظهار داشت: شروع مراسم از ساعت 11 صبح به سمت مصلای امام خمینی(ره) فردیس است ،سخنران راهپیمایی روز قدس عزیز اکبریان نماینده مردم کرج ،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
سعادت پور گفت: 52 دستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است و سیستم صوتی به عهده شهرداری های مناطق 3 و 10 کرج است.
وی ایجاد ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز قدس به همراه استقرار آمبولانس ،آتش نشانی ،هلال احمر ،چادرهای امدادی و عکس شهدای مدافع حرم و ترور در مسیر راهپیمایی روز قدس از دیگر برنامه های جنبی این مراسم عنوان کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس گفت: مردم ایران پررنگ تر از سال های گذشته در روز قدس با فریاد رسای خود نشان خواهند داد و به امر خداوند در دفاع از مظلوم در برابر ظالم ثابت قدم و امیدی برای چشم های نگران کودکان مظلوم قدس هستند.
سعادت پور افزود: مکان برگزاری نماز عید سعید فطر از فلکه سوم تا فلکه دوم فردیس آغاز و سخنران نمازعید سعید فطر استاندار البرز خواهد بود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.