مازیار محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان ساکن شهرهای بالای 500 هزار نفر انجام می شود و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد که در شهرهای کوچک سکونت دارند ، می توانند از تسهیلات خرید و احداث استفاده کنند .
وی با بیان اینکه طی سال گذشته ، حدود 300 خانواده تحت حمایت خانه دار شدند ، ادامه داد: این نهاد امسال نیز برای خانه دار شدن مددجویان ساکن شهرهای بزرگ و کوچک تا سقف 25 میلیون تومان به امر خرید و ساخت مسکن ، کمک بلاعوض اختصاص داده است که در کنار آورده اولیه خانواده می تواند مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع کند .
محمدی گفت: یکی دیگر از برنامه های بخش تامین مسکن در امداد ، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و مطابق سیاست های جدید کمیته امداد ، خدمات مسکن محرومان با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارائه می شود .
وی با اشاره به اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به 313 خانواده نیازمند البرزی افزود: رقمی معادل هشت میلیارد تومان طی سال جاری بابت ودیعه مسکن به خانواده های فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد البرز پرداخت می شود .
این مسئول خاطرنشان کرد: 23 درصد از اعتبارات مربوط به اجرای طرح اعطای تسهیلات مسکن را خیران تامین می کنند.
محمدی با بیان اینکه مطابق سیاست های تامین مسکن کمیته امداد ، طی سه سال باید مشکل مسکن جامعه هدف مرتفع شود ، گفت : سرانه پرداختی به هر خانواده مشمول این طرح 260 میلیون ریال است که 200میلیون ریال آن در قالب وام قرض الحسنه ، توسط صندوق امداد ولایت و شش میلیون دیگر از سوی خیران تامین می شود.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.