حمید لطف‌اللهیان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام یافته هم‌اکنون عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح قدس ‏اردبیل آغاز شده است و امیدواریم با در اختیار داشتن اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریع‌تربه اتمام برسد.

وی افزود: پروژه پل قدس اردبیل یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری اردبیل محسوب می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه تحول عظیمی در کاهش ترافیک به وجود می‌آید و نیز شاهد تغییر اساسی در سیمای شهر خواهیم بود و احداث پروژه عظیم پل قدس در این زمینه می‌تواند راهکاری اساسی باشد.

شهردار اردبیل گفت: با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود پروژه بیضی شکل این پروژه تا تابستان امسال به بهره‌برداری برسد و در حال حاضر نیز تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است که به طور حتم بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند بسیاری از اهداف ما را محقق کند.

لطف‌اللهیان بیان کرد: عملیات بتن‌ریزی عرشه‌های بالا دست و پایین دست پل قدس نیز در دست اجرا است که تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با اتمام این عملیات هر چه سریع‌تر برای ارائه خدمات به همشهریان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و این موضوع را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: بحث ترافیک در داخل شهر یکی از اولویت‌های اساسی است که باید همه دستگاههای مربوطه به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در حوزه کاهش ترافیک و امن‌سازی جاده‌ها نقش اساسی خود را ایفا کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

شهردار اردبیل افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته برای برطرف کردن رفت و آمد مشکلات دانش‌آموزان در برخی مدارس اردبیل پل‌های عابر پیاده نصب می‌شود که این امر نیازمند تصمیمات و مشارکت‌های همگانی و اساسی است که تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 672932
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.