امیر والی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این آزمون شاغلین رسمی ، آزمایشی و پیمانی آموزش و پرورش و اعضاء شاغل هیات علمی رسمی و پیمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند شرکت کنند.
وی اظهار کرد : داشتن 30 سال تمام و با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ، برخورداری از سلامت جسم و روان و دارا بودن حسن شهرت و صلاحیت های فردی و اجتماعی مطابق ضوابط و مقررات امکان ثبت نام در این آزمون را دارند.
وی بیان کرد: داوطلبان می توانند از روز سه شنبه 23 خرداد ماه 96 لغایت شنبه 10 تیر ماه 96 به سامانه برای ثبت نام در آزمون آموزش خانواده مراجعه کنند.
رئیس انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی www.familyeducation.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.
والی پور یاد آور شد: آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده به صورت همزمان در سراسر کشور در ساعت 10 صبح روز دوشنبه 16 مرداد ماه 96 برگزار می شود.
وی ادامه داد: سوالات این آزمون به صورت چهار گزینه ای بوده و توسط دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش تهیه و طراحی خواهد شد.
رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: در این آزمون نمره منفی محاسبه نمی شود و اسامی داوطلبانی که موفق به کسب حداقل 60 درصد از نمره کل آزمون گردند توسط دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت متبوع به عنوان پذیرفته شدگان مرحله کتبی اعلام و امکان حضور در مرحله مصاحبه را پیدا می کنند.
والی پور خاطر نشان کرد: کلیه پذیرفته شدگان نهایی موظف خواهند بود که در دوره آموزشی مربوطه که توسط دفتر انجمن اولیاء و مربیان برگزار می شود شرکت کنند.
وی گفت: اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی پس از ثبت نام صرفا در مرحله مصاحبه و دوره آموزشی شرکت خواهند کرد و از شرکت در آزمون کتبی معاف هستند.
وی اضافه کرد :زمان ، مکان و نحوه برگزاری مصاحبه و سایر اطلاعات لازم در مراحل بعدی ، از طریق سایت پیوند به نشانی www.payvand.medu.ir و سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به نشانی www.alborz.medu.ir متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.