به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اقدامات مدیریت شهری جهت فراهم آوردن رفاه شهروندان صورت می گیرد، باید زمینه مشارکت گسترده مردم در برنامه ها و رویکردهای مختلف شهری فراهم شود.
این مسئول با اشار به اینکه مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، توسعه و بهره وری در مدیریت شهری را تضمین می کند، افزود: این مهم همچنین به سرعت بخشیدن به فعالیت های شهری و افزایش کارایی و انسجام کمک می کند.
وی با تاکید بر اینکه جهت دستیابی به اهداف شهری، باید از قابلیت ها و ابتکارات شهروندان استفاده شود، شناخت کافی نسبت به نیازهای شهروندان را از جمله رویکردهای مهم و اساسی در مدیریت شهری خواند و گفت: استفاده از ابتکارات شهروندان و توجه به نظرات آنان در اجرای طرح های مختلف خدماتی موجب گام برداشتن مسئولان در مسیر سیاست ها و اهداف مدیریت شهری می شود.
قائم مقام شهردار کرج، اضافه کرد: مشارکت شهروندان در اجرای طرح های مختلف مدیریت شهری همچنین موجب بسط توانایی های مردمی، تقویت اعتماد میان مردم و مدیریت شهری، تقویت هویت شهری و احساس تعلق شهروندان به شهر می شود.
رضاحسینی در پایان سخنان خود بر ضرورت بسترسازی عدالت اجتماعی و شهروندی تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم موجب همبستگی اجتماعی و ارتقاء سطح اشتیاق شهروندان برای مشارکت در طرح های مدیریت شهری می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 672329
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.