به گزارش ایرنا، حیدر جعفری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، با اعلام اینکه از سال 87 تاکنون درگیر چاه های غیرمجاز در شهرستان هستیم، گفت: پیگیری شناسایی این واحد متخلف از یکسال گذشته با انجام کارهای مختلف اطلاعاتی آغاز شده بود که با به دست آمدن اسناد معتبر درباره اثبات فعالیت غیرقانونی، این واحد تعطیل شد.
وی افزود: درصورت تامین آب مورد نیاز صنایع وشرکت ها توسط امور آب می توانیم با اینگونه اعمال خلاف به طور جدی تری برخورد کنیم اما گاهی اوقات باعث می شود تا ناخواسته باعث تشویق برخی به آب فروشی غیرمجاز شویم.
جعفری گفت:مالک این مجموعه به جهت وارد نمودن خسارت به آبخوان های زیر زمینی به پرداخت 35 میلیارد ریال محکوم می شود.
رئیس اداره امور آب ساوجبلاغ نیز گفت:این واحد با داشتن مجوز صنعتی تاکنون تولید نداشته و در سال های گذشته نیز مبادرت به برداشت غیرمجاز آب داشته که برخورد قانونی هم اعمال شده بود، ولی بار دیگر بدون توجه به هشدارهای قبلی اقدام به این تخلف کرده است.
محمد رضا احمدی گفت : صاحبان این واحد صنعتی تعطیل با اقدامی ماهرانه اقدام به بهره برداری از لوله چاه آبی نموده اند که در سال های پیش بوسیله فوم پلی اتان پوشانده وبتن ریزی شده بود ولی با استفاده از حفر تونل ولوله گذاری از لوله اصلی در سح پایین تر از لوله پلمپ شده اقدام به استحصال آب از سفره های زیر زمینی وفروش غیرقانونی می کردند.
وی افزود: مالک این مجموعه حدود 9 سال به صورت مخفیانه از این چاه استفاده غیر قانونی می کرده است.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.