به گزارش ایرنا، عبادالله کامکار روز یکشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر البرز افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز استانداری برنامه های متنوع فرهنگی در قالب سخنرانی و تلاوت ترتیل کلام اله مجید، برگزاری مسابقات قرآنی و ختم قرآن کریم در ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان اجراکرده است.
وی ، برنامه‌ریزی در خصوص مسائل مهمی چون فریضه الهی نماز، امر به معروف و نهی از منکر و اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب را جزو برنامه‌های کاری شورای فرهنگی اعلام کرد.
کامکار گفت: بر اساس نگاه ارزشی و الهی که می بایست در کار خود داشته باشیم به یاری خداوند فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را در استانداری بیش از پیش احیا کنیم.
وی بیان داشت: مهم ترین معروف ها به عقیده ما خدمت صادقانه و بی شائبه و بی منت به مردم عزیزمان و ارائه بهترین خدمات به هم میهنان بزرگوارمان می باشد که اگر برای رضایت خداوند انجام شود، خیرات و برکات عظیمی را متوجه مجموعه ما خواهد کرد.
وی افزود: اگر ما با نیت خیرخواهی و با عشق و دوستی و علاقه یکدیگر را امر به معروف و نهی از منکر کنیم، قطعا شاهد تاثیر مثبت کلام و رفتارمان در طرف مقابل خواهیم بود.
در این نشست همچنین بر موارد آسیب شناسی عدم حضور در مناسبت ها، تدوین جدول مناسبت ها توسط اداره کل روابط عمومی ، هماهنگی برگزاری جلسات توسط شورای فرهنگی ، افزایش کیفیت مراسم در مناصبت ها، پیش بینی مراسم جدی بعد از مساعدت اداری، تداوم جلسه رابطین و کارشناسان عضو ستاد صیانت، قدردانی از عوامل ارزیابی ستاد صیانت، آغاز همکاری برستادهای صیانت استان ها از تیرماه، آمادگی و جمع بندی گزارش بازرسان وزارت کشور، انجام نظارت دقیق بر اقامه نماز فرمانداری های تابعه استان تاکید شد.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.