به گزارش ایرنا، ایرج موفق در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که عصر شنبه در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، افزود: مجموعه کارخانجات فخر ایران در صورت راه اندازی دوباره اشتغال زایی قابل توجهی خواهد داشت که با این امر رشد بالایی در ایجاد اشتغال استان خواهیم داشت.
وی افزود: جلسه ای در کارخانه فخر ایران برگزار شد که پس از آن نیز از روند امور بازدیدی صورت گرفت و مقرر شد امسال احیا کارخانه اجرایی و عملیاتی شود.
موفق با اشاره به اینکه 80 هکتار برای ایجاد دو شهرک نساجی در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری برای احیا این طرح هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی مساعدت دولت و بخش خصوصی در این رابطه وجود دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه سال گذشته 70 درصد صنایع فعال در البرز خارج از شهرک ها بودند، افزود: با تدابیری که اندیشیده شد اکنون این آمار به کمتر از 50 درصد رسیده است.
وی با بیان اینکه ساماندهی فروشگاه های فروش سموم کشاورزی به عهده این سازمان نیست، ادامه داد: این اقدام طی تعاملی با جهاد کشاورزی محقق می شود.
موفق افزود: سال گذشته سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز توفیقات ارزشمندی را کسب کرد و امسال نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته درصد ارتقا صنایع، معادن و تجارت استان هستیم.
وی با بیان اینکه سامانه بهین یاب 6 هزار طرح بالای 60 درصد پیشرفت را احصا کرده، گفت: برای اصناف تولیدی نیز برنامه هایی در دستور کار قرار دارد و بسته حمایت از صنوف تولیدی را در نظر داریم.
موفق با اشاره به اینکه ساماندهی لکه های صنعتی در البرز از اهم امور این سازمان است، افزود: بر این اساس به دنبال تعامل بیشتر با سایر دستگاه های مرتبط با این امر هستیم.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.