رمضان رستمی روز شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: این واحدهای صنفی متخلف ازمجموع 2 هزار واحد صنفی بازرسی شده در طول ماه مبارک رمضان شناسایی شدند.
وی اضافه کرد: ارزش ریالی این تخلفات یک میلیاردو 9 میلیون 695 هزارو 500 ریال برآورد شده است.
وی خاطرنشان کرد که این طرح ویژه ماه مبارک رمضان با هدف لزوم پایش و نظارت بیشتر بازار، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف اجرا شده است.
رستمی بیان کرد: دراین طرح ویژه فرآورده های پروتئینی، نان، میوه و سبزیجات، لبنیات، خواربار، خرما و شیرینی های پرمصرف مورد رصد قرارمی گیرد.
رستمی افزود: این اجرای این طرح، بازرسان در قالب تیم های بازرسی در دو شیفت صبح و عصر در بازار حضور دارند و با بهره گیری از حضور کارشناسان اتحادیه های صنفی مرتبط، نظارت های لازم را معمول خواهند داشت.
وی گفت: به منظور توازن عرضه و تقاضا و پیشگیری از هرگونه افزایش قیمت، طی تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه تنظیم بازار، مقادیر قابل توجهی برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ و شکر در قالب طرح تنظیم بازار در سطح فروشگاه ها و مراکز عرضه، تخصیص و در حال توزیع است .
رستمی افزود: ازاصناف نیز انتظار می رود با رعایت حقوق مصرف کننده و سود مجاز خود همکاری لازم را در این ماه مبارک معمول داشته و فراهم کننده زمینه تامین و خرید مناسب مایحتاج شهروندان باشند.
وی گفت: از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت و صدور صورتحساب مراتب را با تلفن های 5 – 32218154 اعلام تا مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
2098/ 6155 خبرنگار: مریم صوفی** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.