منیره سهرابی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا گفت: در جوامع مدرن امروزی افراد جامعه باید دارای دانش مورد نیاز برای زندگی امروزی باشند.
وی اظهار کرد: آموزش‌های الکترونیک زمینه‌های مشارکت اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌کند و از طریق روان سازی چرخه دانش اطلاعات جدید و بروز در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اهداف آموزش در جهاد دانشگاهی افزود: ارتقای سطح دانش، بینش و توان شاغلین دولتی و غیر‌دولتی مرتبط با حوزه‏های علمی و صنعتی با هدف ایجاد مهارت در نیروی انسانی، پرورش نیروی متخصص، خلاق و توانمند برخی از اهداف معاونت آموزشی است.
سهرابی یادآور شد: چهار مرکز از مراکز موجود در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز به ثبت نام اینترنتی مجهز شده است و شرایط برای ارائه آموزش‌های الکترونیکی فراهم شده‌است که امیدواریم بتوانیم در استان البرز به بهترین وجه آن را اجرا نماییم.
وی خاطر نشان کرد: درزمان حاضر آموزش‌های الکترونیک به صورت offline ویژه‌ی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز آغاز شده است.
سهرابی، نظام مدیریت درعملکرد، بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری، مدیریت دانش،تناسب اندام، مدیریت و دانش در شرایط اضطراری، مدیریت بحران، مهارت‌های سازمانی فناوری اطلاعات، مدیریت فرایند سازمانی، مدیریت امنیت اطلاعات ومدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات را از جمله مباحث این دوره برشمرد.
وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان آمادگی خود را برای همکاری با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری استان به منظور برگزاری آموزش‌های مورد درخواست و فراهم نمودن بستر مناسب برای تسهیل فرآیند آموزشی کارکنان اعلام آمادگی می کند.
7411/ 6155خبرنگار:سیده فرنازمرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.