به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ محبوب حیدری در حاشیه بازدید از محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی گفت: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طرح بهسازی حاشیه کلان‌شهرها و بافت‌های فرسوده از سوی این اداره کل در دستور کار است.

وی افزود: به همین منظور مطالعات سطوح ۱ و ۲ در شهرستان‌های بیله سوار، گرمی، خلخال، کوثر و سرعین با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته به منظور ساماندهی بافت فرسوده به هزار و ۵۰۰ واحد در استان تسهیلات اعطا شد و امسال نیز به هزار واحد دیگر تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تأکید کرد: تا سال ۱۴۰۰، در هر سال هزار واحد تسهیلات دریافت خواهند کرد که تا پایان برنامه ششم در مجموع هفت هزار و ۵۰۰ واحد خواهد بود.

به گفته حیدری در راستای بهسازی حاشیه کلان‌شهرها و بافت‌های فرسوده بازگشایی اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در دستور کار است.

وی افزود: همچنین احداث سالن ورزشی ایران آباد اردبیل در هزار و ۲۰۰ متر مربع، اجرای کانال سنگی و ساماندهی مسیل محله گلمغان اردبیل و احداث خانه محله گل مغان اردبیل در ۵۰۰ متر مربع برنامه ریزی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان برنامه‌های ساماندهی بافت فرسوده شهرستان‌ها را شامل اجرای اصلاح و توسعه شبکه آب شرب و فاضلاب زیر نهر تراب پارس‌آباد و روشنایی معابر و اصلاح برق شهری زیر نهر تراب عنوان کرد.

حیدری افزود: علاوه بر این اجرای بهسازی و جدول‌گذاری و آسفالت معابر دره حسنعلی مشگین شهر و تکمیل خانه محله دره حسنعلی در ۲۰۰ متر مربع جزو برنامه‌های اداره کل است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 669399
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.