به گزارش ایرنا، حاجی رضا شاکرمی در جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری که صبح پنج شنبه در سالن جلسات اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: این اقدامات در چارچوب قوانین حاکم انجام خواهد پذیرفت که بحث قوانین زیست محیطی یکی از این موارد محسوب می شود.
دادستان عمومی انقلاب اسلامی مرکز استان البرز با اشاره به اینکه از توان 100 درصدی خود به منظور رفع و مشکلات موجود در مسیر تولید بهره خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری همچنین شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال در دستور کار قرار دارد.
شاکرمی با محکومیت کردن حملات تروریستی روز گذشته در تهران، برای شهیدان این حادثه علو درجات را از خداوند خواستار شد و اظهار کرد: این حوادث هشداری برای کشور محسوب می شود، افرادی با انجام این اقدامات در منطقه درصدد ایجاد آشوب هستند.
وی با اشاره به اینکه این گروه ها درنظر دارند وحدت مردم را نشانه گرفته و نارضایتی عمومی را در جامعه به وجود آورند، افزود: ایجاد بی اعتمادی به مسئولان کشوری از جمله اهداف و نقشه های شوم دشمن محسوب می شود.
دادستان عمومی انقلاب اسلامی مرکز استان البرز افزود: این اقدامات به منظور تخریب اقدامات برای جذب سرمایه های خارجی و فراری دادن سرمایه گذاران از ایران صورت می گیرد. چرا که بحث تولید و اشتغال از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با تاکید بر لزوم اطاعات از دستورات مقام معظم رهبری در بخش های مختلف و رعایت مر قانون در حوزه های گوناگون، تصریح کرد: این قبیل اقدامات سبب حفظ اشتغال و توسعه سرمایه گذاری در کشور جمهوری اسلامی ایران می شود.
شاکرمی با اعلام اینکه تلاش همواره بر این بوده موانع موجود در مسیر تولید اشتغال برطرف شود تا فضای تولید به دلایل گوناگون از بین نرود.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.