احمد فاضلیان در حاشیه نشست کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری در جمع خبرنگاران افزود : پاره ای از مسائل و مشکلات مالی ناشی از رکود و عدم توانمندی شرکتها در بازپرداخت بدهی به سیستم های مالی و نیز درخواست های منطقی و مشروع کار آفرینان جهت تکمیل پروه های مختلف از مسایل قابل بررسی و رسیدگی درنشست های این کمیته است.
وی، ضرورت حمایت همه جانبه از سرمایه‌ گذاری های مشروع با تکیه بر سیاست های اصل44 قانون اساسی را مورد تاکید قرارداد.
وی گفت: با اجرای کامل و بدون نقص سیاستهای اصل 44 ضمن تضمین سلامت و امنیت اقتصادی کشور ، خطرپذیری در سرمایه‌ گذاری ها کاهش خواهد یافت.
رییس کل دادگستری البرز اظهارکرد: امسال دادگستری ها مسوولیت و وظایف خطیری را برای یاری رساندن به دولت و بخش خصوصی در حوزه اشتغال بر عهده گرفته اند تا زمینه بیکاری که همواره با افزایش جرایم و معضلات اجتماعی همراه بوده در حد امکان کاهش یابد.
وی ایجاد اشتغال را زمینه ساز کاهش آمار زندانیان و ایجاد امنیت قضایی عنوان کرد و افزود: طبق تحقیقات انجام شده در زندانها ، بیش از90 درصد سارقین را افراد بیکار شامل می شوند.
احمد فاضلیان گفت: نتیجه این تحقیقات همچنین بیانگر این واقعیت است که بیش از هشتاد درصد سارقان زندانی را افراد مجرد تشکیل می دهند.
وی افزود: با ایجاد روند افزایش اشتغال و بهبود فضای کسب و کار قطعا بستر برای تشویق جوانان به ازدواج فراهم و امنیت اجتماعی بیش از پیش تقویت خواهد شد.
وی در ادامه همکاری نزدیک و مستمر اتاق بازرگانی در ساماندهی هیأت های مشاوره، کارشناسی و داوری را گامی مهم در رفع اختلافات سرمایه‌گذاران و اجرای برنامه های حمایتی برای جلوگیری از ورشکستگی ها عنوان کرد.
فاضلیان به متولیان فعالیت های اقتصادی استان اعم از بخش خصوصی و دولتی توصیه کرد کمیته استانی حمایت قضایی از سرمایه گذاری را در راه تحقق شعار محوری 'تولید و اشتغال' یاری دهند.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.