به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی در جلسه ساماندهی امور آب روستاهای البرز که ظهر چهارشنبه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تامین سلامت آب، افزود: بر این اساس تاکنون به جد درصدد اعمال قوانین و مقررات خاص این امر بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه در جلسات مستمر بر روند امور مربوط به آب روستایی نظارت و بررسی صورت می گیرد، ادامه داد: سال گذشته طی برگزاری جلسه کارگروه آب، مقرر شد که تاسیسات آبرسانی 60 روستا به آبفای روستایی تحویل داده شود که در این رابطه روند اقدامات مورد بررسی قرار گرفته است.
حقیقی با بیان اینکه در فصول گرم سال احتمال شیوع بیماری هایی از طریق آب ممکن است اضافه کرد: طبق روال سنوات گذشته برای پیشگیری از این بیماری ها اقدامات لازم صورت می گیرد که یکی از اهم این امور ساماندهی آب روستاها است.
وی قانون را فصل الخطاب دانست و گفت: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران با تبعیت از قانون باید در واگذاری امور آب به آبفای روستایی تسریع کنند چراکه طبق قانون اجرای این امر ضرورت دارد.
حقیقی طی جلسه ای با مسئولان آب و فاضلاب استان البرز و سایر مدیران مرتبط، ساماندهی تانکرهای فروش آب و چاه های استان را مورد بحث قرار داد و افزود: با توجه به تجربه ای که در یکی از استان ها داشتم، این امر در البرز چالش بزرگی نیست و می توان آن را با تعامل مسئولان و کارشناسان ساماندهی کرد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.