به گزارش ایرنا، دراین نشست صاحبان صنایع به بیان مشکلات، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و پس ازبحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطروح شده ، تصمیماتی اتخاذ شد.
در این نشست مدیر کارخانه سوپا اظهار داشت: در مقطعی تعداد پرسنل این شرکت به 2000 نفر می رسید اما متاسفانه در حال حاضر این تعداد به 600 نفر کاهش یافته است.
محمد جوانشیر گفت : کاهش تدریجی نیروها نیاز به تعمق زیادی دارد چرا که در گذشته این شرکت 13 گروه کالا تولید می کرد درحالی که امروز باوجود تمام مشکلات به بیش از 80 گروه کالا افزایش یافته است.
مدیر عامل کارخانه سوپا گفت: هم اکنون 18 میلیارد تومان مطالبات داریم که 80 درصد آن مربوط به بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و 20 درصد آن مربوط به تامین اجتماعی است.
وی همچنین گفت: صادرات کار راحتی نیست و نیاز به روابط بین المللی و جلوگیری از واردات دارد و مسئولین باید نسبت به تسهیل در این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
مدیر عامل شرکت گلنان پوراتوس نیز گفت : کشور ما به جای ضابطه محور شدن، مجوز محور شده و برای اقدام نیاز به دوندگی زیاد برای دریافت مجوزها داریم.
حدادی گفت: اگر کسی قصد راه اندازی مجموعه اقتصادی داشته باشد دست کم باید یکسال به دنبال مجوز بدود، این درحالی است که در کشورهای خارجی ازجمله سنگاپور ظرف 48 ساعت مجموعه اقتصادی راه اندازی می شود.
مدیر عامل شرکت گلنان از مسئولین خواست تا مجوزها را حذف و ضوابط تغیین شده را جایگزین کنند.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.