به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند با بیان این مطلب عنوان کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج چهره شهر آن گونه که باید، به یک کلانشهر تبدیل شد و شهر با احداث تقاطعات هم سطح و غیر هم سطح، افزایش بی نظیر سرانه های فضای سبز، ساماندهی معابر و شوارع، مدیریت هوشمند ترافیک و... توسعه پایدار و زیرساختی را تجربه کرد.
شهردار کرج اظهار داشت: مدیریت شهری این کلانشهر در چهار سال گذشته، تمام اهتمام خود را به اجرای پروژه‌های بر زمین مانده گذاشت و به این ترتیب بیش از 90 درصد زیرساخت‌های عمرانی کرج احداث شد و اکنون نیز این روند همچنان در حال انجام است.
ترکاشوند ادامه داد: در گذشته بسیاری از پروژه های عمرانی و خدماتی طراحی شده برای رسیدن به توسعه پایدار شهری در کرج به مرحله اجرا نرسیده بود و به دلیل کمبود تقاطع‌های هم سطح و غیرهمسطح و کمبود اجرای طرح‌های توسعه‌ای، عملکرد شبکه‌ای مناسبی در شهر وجود نداشت اما طی 4 سال اخیر شاهد راه اندازی پروژه هایی نظیر تقاطع غیر هم سطح آیت الله هاشمی رفسنجانی، تقاطع غیر هم سطح شهید آجرلو، سه فاز از تقاطعات حصارک، شهدای غواص، شهدای دانش آموز، شهدای پلیس و... بودیم که این مهم ایران کوچک را به موقعیتی که شایسته شهروندان باشد بسیار نزدیک کرد.
این مسئول بیان کرد: شهرداری کرج تنها در این مدت به اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و ساز شهری خود را محدود نکرد؛ بلکه به همان اندازه حوزه هایی مانند امور اجتماعی، فرهنگی، محیط زیست، فضای سبز و ... را ارتقاء بخشید تا توسعه متوازن در تمامی زمینه را در شهر به اجرا در بیاورد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 666872
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.