سید هادی کرابی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت خیرین دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی ، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان رفع می شود.
وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام با سابقه 17 سال اجرا ، موفق ترین برنامه کمیته امداد برای جذب مشارکت مردم نیکوکار به منظور کاهش فقر در بین جامعه هدف این نهاد است .
کرابی گفت: همچنین حامیان نیکوکار کرجی طی 6 ماه گذشته در مجموع بیش از سه میلیارد تومان به صورت ماهیانه به حساب ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد واریز کردند.
وی افزود : حدود 23 هزار حامی در طرح اکرام و حدود چهار هزار حامی در طرح محسنین با این نهاد در کرج همکاری می کنند .
کرابی یادآور شد : تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت خیران دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی ، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان رفع می شود .
وی افزود : مردم کرج در صورت تمایل می توانند با حضور در دفتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد و یا تماس با شماره 02632820022 در این طرح ها ثبت نام کنند .
کرابی گفت : یک هزار و 200 یتیم و یک هزار و 100 فرزند خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در کرج توسط خیرین در طرح های اکرام محسنین حمایت می شوند.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.