به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز البرز این تفاهم نامه
به امضای رئیس دانشگاه خوارزمی و مدیر عامل شرکت گاز استان البرز رسید.
حسین تقی نژادمدیرعامل شرکت گاز استان البرز در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: مسئولیت اجتماعی از ارکان والزامات شرکت ها وسازمان ها است که درکنار وظیفه اصلی خود به حل مشکلات مردم توجه علمی کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرزبا تاکید بر ایجاد و گسترش بین صنعت گاز، دانشگاه واستفاده از ظرفیت های علمی، تحقیقاتی دانشگاه ها و تجربیات صنعت گاز اظهار داشتند : با امضای این تفاهم نامه طرفین حد اعلای تلاش خود را در جهت گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی-تحقیقاتی موضوع این تفاهم نامه و نیل به خوداتکایی ملی مبذول داشته و از هیچ کوششی در این جهت خودداری نخواهند نمود.
تقی نژاد با بیان برخی از اهداف این تفاهم نامه افزودند: هدایت وحمایت از پایان نامه های تحصیلی در زمینه نیازهای تحقیقاتی شرکت گاز و اولویت های پژوهشی شرکت ملی گاز ایران و همچنین داوری، نظارت و بررسی پروژهای تحقیقاتی و انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی مورد نیاز،انجام بازدیدهای متقابل برای دانشجویان،استفاده از کتابخانه ها،امکانات و فیلم های آموزشی طرفین، ایجاد فضای مشترک تحت عنوان (مرکز آموزش و پژوهش گاز استان البرز) را به عنوان بخشی از مهم ترین موضوعات این تفاهم نامه نام برد.
دکتر محمد علی سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی با تبریک ماه مبارک رمضان گفت:در کنار ایزو ها واستاندارد شرکت ها،مسئولیت اجتماعی را یکی از ضروریات هر شرکت یا سازمان برای ارتقا فرهنگ سازمان واجتماع می دانیم.
وی افزود:ماتفاهم نامه های زیادی تا کنون داشتیم اما باید گفت جامعیتی که در تفاهم نامه باشرکت گاز استان البرز وجوددارد وبه چشم می خورد قبلا نداشته ایم.
دراین مراسم اساتید دانشگاه خوارزمی و همچنین وروسای واحدهای ستادی شرکت گاز نیز به بیان نظرات خود پرداخته و درانتها این مراسم نیز تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی به امضا دکتر حسین تقی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان البرز و دکترمحمدعلی سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی رسید.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.